vrijdag 21 december 2007

Bijna Kerst

Steeds meer consumenten en bedrijven vragen om dienstverlening (o.a.:) klantenservices via e-mail, chat en sms. Wel verschillen de wensen van consumenten per werelddeel. E-mail is het meest geliefd in de hele wereld. Chatten met bedrijven doen mensen in Amerika meer dan in de rest van de wereld en sms’en met bedrijven doen mensen uit Europa, AziĆ« en landen in het Stille Oceaangebied eerder dan Amerikanen. Verder benaderen steeds meer bedrijven hun klanten proactief en stellen steeds meer consumenten dat op prijs. Via e-mail en sms krijg je steeds meer kerstgroeten en bedankjes. Het wordt steeds meer een algemeen goed. Het is een relatief eenvoudige manier om te communiceren. Ook het aantal spelletjes nemen online steeds meer toe. Hoelang zal het nog duren voor de kerstkaart echt verdwijnt? Hopelijk nooit. Het is toch altijd weer een feest een eigengemaakte kaart te ontvangen. Maar ach.......

Wij willen iedereen bedanken voor een prachtig 2007! Wij kijken uit naar 2008.....



bijna Kerst (gedicht Desiderius)
het is bijna Kerstde bomen afgezaagd
het is koud het is winter
alleen zijn is een plaag
het wordt nergens warmbinnen
blijft het kil
het is bijna Kerstfeest
dan krijgt de tijd een eigen wil

een gevoel van verlangen
dat niet valt te plaatsen
ik wou dat ik een rivier had
waarop ik weg kon schaatsen
het is bijna Kerst

de wind wordt guur
bloemen op de ramen
de kalkoen hangt in de schuur
buiten raast een storm
binnen is het
is bijna Kerstmis
dan krijgt de tijd een eigen wil
een gevoel van verlangen
dat niet valt te plaatsen
ik wou dat ik een rivier had
waarop ik weg kon schaatsen
Naar de sneeuw